Virtuální pacient
Vzdělávání hrou. Hrou ku vzdělaní.
Naše platforma virtuálních pacientů přináší gamifikované lékařské kazuistiky, které vytvořili zkušení lékaři a jsou dostupné odborné veřejnosti. Virtuální pacient je interaktivní simulace reálné klinické situace, která slouží ke vzdělávání současných i budoucích zdravotnických pracovníků. Tento způsob „vážné hry“ úspěšně doplňuje tradiční metody vzdělávání po celém světě.
Gamifikace ve vzdělávání lékařů
Gamifikace pomáhá rozvíjet specifické dovednosti, jako je klinické uvažování, rozhodování a kritické myšlení. Integrace těchto počítačových simulací byla opakovaně hodnocena jako vysoce prospěšná pro studenty i pedagogy.
Na IBA fandíme tomuto způsobu vzdělávání a věříme v jeho vzdělávací sílu, proto jsme vyvinuli webovou aplikaci pro hraní, prezentaci a zadávání lineárních virtuálních scénářů. Aplikace umožňuje přidávat fakultativní otázky a obsahuje počítadlo skóre, čímž rozšiřuje možnosti online vzdělávání pro mladé i zkušené lékaře. Aplikace je to jednoduchá, univerzální a díky minimálnímu množství rušivých prvků umožňuje plné soustředění na děj i obsah kazuistiky a probíranou oblast učiva.
Popis systému
Podrobné informace o tomto produktu lze nalézt na jeho samostatných stránkách.
Co o produktu říkají zákazníci

Publikace
- Klincova M, Harazim H, Schwarz D, Kosinova M, Smekalova O, Stourac P. What Can Be Achieved With Motivation-Based Teaching of Medical Students? A Monocentric Retrospective Audit of Retention Among Highly Motivated Graduates Who Underwent the Learning-by-Doing Concept in Anesthesiology and Intensive Care Medicine. JMIR Serious Games. 2019;7(2):e10155. doi:10.2196/10155
Realizované edukační projekty
RCC-VP.com
Projekt RCC-VP představuje sérii případových virtuálních pacientů s renálním karcinomem. Vzdělávací obsah byl vytvořen pro celoživotní vzdělávání lékařů, zejména v oblasti onkologie a urologie, s cílem rozvíjet jejich klinické myšlení.
VINCI-PROJECT.cz
Projekt VINCI představuje sérii virtuálních pacientů z oblastí kardiologie a diabetologie. Vzdělávací obsah byl vytvořen pro účely celoživotního vzdělávání pracovníků ve zdravotnictví, a to zejména v oborech interního lékařství, kardiologie, diabetologie, nefrologie a neurologie.
Edukační portál akutní medicíny
Dlouhodobá spolupráce učitelů, studentů a IT specialistů z Lékařské fakulty Masarykovy univerzity vedla k vytvoření vzdělávacího portálu s rozsáhlou databází interaktivních algoritmů pro péči o akutní pacienty.“
LAURIE
Projekt LAURIE je mezinárodní vzdělávací projekt, který představuje soubor virtuálních pacientů trpících schizofrenií. Soubor obsahuje individuální případové studie inspirováné skutečnými pacienty, ale také imaginárními příběhy.
HCC-VP.com
Projekt HCC-VP představuje sérii kazuistik virtuálních pacientů s karcinomem jater. Interaktivní vzdělávací obsah byl vytvořen pro účely celoživotního vzdělávání lékařů především v oboru onkologie a míří na rozvoj kompetencí v oblasti klinického rozvažování.
Widening Access to Virtual Educational Scenarios
Projekt WAVES (2016–2018) financovaný Evropskou komisí usnadnil přístup k virtuálním scénářům a pacientům integrací jejich systémů s běžnými vzdělávacími platformami. Vytvořil také populární online kurz (MOOC), který přilákal více než 4000 pedagogů.
Nabídka
Webové rozhraní s odbornými službami
Nabízíme vlastní aplikaci s plnohodnotným redakčním systémem.
Máte zájem o tento software?
V případě zájmu vám rádi nabídneme zkušeného redakčního specialistu, zasmluvněného copywritera, který se těmto virtuálním hrátkám věnuje a který se s nadšením postará o naplnění vaší aplikace obsahem – tedy vašimi virtuálními scénáři.
Máte zájem o tento software? Kontaktujte nás a domluvíme se na ukázce.